Ledig stillinger

Vi har flere ledige stillinger hos oss. Vi trenger både tilkallingsvikarer og lærere i musikkfag.  Vi trenger også eksamensvakter 21. -22. og 23. mai. Les mer om stillingene her og ta gjerne kontakt med skolen hvis du ønsker å bli en del av teamet på Lillestrøm vgs.

Vår visjon er å utvikle hele mennesket i et samfunnsorientert og internasjonalt fellesskap der alle lærer av hverandre. Vi kjennetegnes av kunnskapsrike lærere og elever med høye ambisjoner. Skolen ønsker å bidra til engasjement, selvstendighet og refleksjon hos elevene gjennom å kombinere et tydelig faglig fokus med et trygt og inkluderende læringsmiljø. Elevene møtes med respekt og omsorg, og det er stor takhøyde for å være seg selv. Slik ruster vi elevene til et samfunn i utvikling. Lillestrøm videregående har motiverte elever som trives, og søkningen til skolen er god.

Ledige stillinger i webcruiter